ÚČETNÍ
Náplň práce
NÁPLŇ PRÁCE
Vedení kompletní účetní agendy svěřených společností
- účetní evidence došlých faktur, kontrola formální správnosti
- vystavování faktur
- platby faktur a jiných závazků prostřednictvím systému Multicash
- zúčtování došlých plateb a odeslaných plateb s využitím systému Multicash a z bankovních výpisů
- zpracování přiznání k DPH a komunikace s finančním úřadem
- zpracování podkladů pro DPPO a spolupráce s daňovými poradci
- příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
- zpracování kompletní invetarizace účtů včetně kontroly a rekonciliace vzájemných závazků a pohledávek ve skupině
- zpracování výstupů na základě požadavků bank, investorů a vedení společnosti
- upozoroňování nadřízeného pracovníka na nedostatky v účetní a zejména smluvní dokumentaci
Požadavky
POŽADAVKY
- znalost systému Microsoft Dynamics Navision výhodou
- znalost účetní a daňových zákonů ČR
- orientace ve výkaznictví v oblastni účetnictví a statistiky
- komunikativní znalost AJ výhodou
NABÍZÍME
- atraktivní práci ve stabilní firmě
- přátelský pracovní kolektiv
- zajímavé finanční ohodnocení
- práci na zajímavých projektech
- zaměstnanecké benefity - mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely, příspěvek na stravování, sport (Multisport karta), životní a/nebo důchodové pojištění, vzdělávání, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce, firemní volno mezi vánočními svátky (nad rámec 20 dnů dovolené)