0

Můj katalog

Tyto nemovitosti jste si vybral/a do svého katalogu. Budete-li mít zájem, můžete jednotlivé položky řadit dle potřeby, odebrat z katalogu nebo naopak přidat z dříve prohlížených položek. Stažení katalogu dokončíte stisknutím tlačítka „stáhnout můj katalog“.

Vybrané nemovitosti

nemovitost projekt plocha karta nemovitosti transakce odebrat z katalogu

stáhnout katalog | stáhnout katalog / ceník

ÚČETNÍ

Náplň práce

NÁPLŇ PRÁCE 

Vedení kompletní účetní agendy svěřených společností

  • účetní evidence došlých faktur, kontrola formální správnosti 
  • vystavování faktur
  • platby faktur a jiných závazků prostřednictvím systému Multicash
  • zúčtování došlých plateb a odeslaných plateb s využitím systému Multicash a z bankovních výpisů
  • zpracování přiznání k DPH a komunikace s finančním úřadem
  • zpracování podkladů pro DPPO a spolupráce s daňovými poradci
  • příprava podkladů pro audit a spolupráce s auditory
  • zpracování kompletní invetarizace účtů včetně kontroly a rekonciliace vzájemných závazků a pohledávek ve skupině
  • zpracování výstupů na základě požadavků bank, investorů a vedení společnosti
  • upozoroňování nadřízeného pracovníka na nedostatky v účetní a zejména smluvní dokumentaci

 

Požadavky

POŽADAVKY

  • znalost systému Microsoft Dynamics Navision výhodou
  • znalost účetní a daňových zákonů ČR
  • orientace ve výkaznictví v oblastni účetnictví a statistiky 
  • komunikativní znalost AJ výhodou

 

NABÍZÍME

  • atraktivní práci ve stabilní firmě
  • přátelský pracovní kolektiv
  • zajímavé finanční ohodnocení
  • práci na zajímavých projektech
  • zaměstnanecké benefity - mobilní telefon a notebook i pro soukromé účely, příspěvek na stravování, sport (Multisport karta), volný čas (Sodexo), životní a/nebo důchodové pojištění, vzdělávání (výuka anglického jazyka), školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce, firemní volno mezi vánočními svátky (nad rámec 20 dnů dovolené)

 

 

Generování PDF

Vážení klienti a partneři,

 

vzhledem k aktuální situaci s COVID-19 chceme i my přispět ke snížení rizika nákazy. Dovolujeme si Vás informovat, že provoz našeho showroomu je od 18.3.2020 v omezeném provozu, otevřeno máme pouze v době 813 hod. Po této době jsme Vám plně k dispozici na tel. č. 730 137 621 nebo 733 121 998.

 

Mnoho z našich zaměstnanců a spolupracovníků pokračují v práci z home office, kvalitu našich služeb pro Vás toto opatření nijak neovlivní a naši kolegové jsou Vám plně k dispozici prostřednictvím emailu a mobilního telefonu.  

 

Děkujeme Vám za Vaši důvěru a všem přejeme především pevné zdraví!

Cookies používáme ke zlepšení fungování našeho webu. Pokračováním prohlížení souhlasíte s jejich používáním.
Souhlasím