0

Můj katalog

Tyto nemovitosti jste si vybral/a do svého katalogu. Budete-li mít zájem, můžete jednotlivé položky řadit dle potřeby, odebrat z katalogu nebo naopak přidat z dříve prohlížených položek. Stažení katalogu dokončíte stisknutím tlačítka „stáhnout můj katalog“.

Vybrané nemovitosti

byt rezidence plocha karta nemovitosti transakce odebrat z katalogu

stáhnout katalog | stáhnout katalog / ceník

ASISTENTKA BACK OFFICE

Generování PDF

Náplň práce

NÁPLŇ PRÁCE

  • Prvotní kontakt (telefonický, emailový) s klienty a jejich zpracování v interním systému CRM
  • Organizační a koordinační činnost – příprava prostor a podkladů pro jednání
  • Administrativní práce
  • Podpora střediska Marketing

Požadavky

 

POŽADAVKY

  • Minimálně SŠ vzdělání nebo prokazatelná praxe
  • Základní znalost anglického jazyka, znalost ruského jazyka výhodou 
  • Znalost CRM či obdobného systému výhodou
  • Praxe na pozici asistentky výhodou
  • Pečlivost, zodpovědnost, komunikační dovednosti
  • Uživatelská znalost PC, MS Office (Word, Excel, Outlook)

 

NABÍZÍME

  • Atraktivní práci ve stabilní firm
  • Přátelský pracovní kolektiv
  • Zajímavé finanční ohodnocení
  • Firemní benefity - příspěvek na stravování, sport, životní a/nebo důchodové pojištění, vzdělávání, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce, firemní volno mezi vánočními svátky (nad rámec 20 dnů dovolené)
Cookies používáme ke zlepšení fungování našeho webu. Pokračováním prohlížení souhlasíte s jejich používáním.
Souhlasím